مديريت بازاريابي صنعتي

مديريت  بازاريابي صنعتي   

اين مطالعه چهارچوب طرح هاي تلفيقي آموزش سازماني را در رفتار سازماني خريدار توسعه مي دهد0در اين مطالعه فعاليت هاي ارتباطي و روابط ميان واحدهاي استراتژيك تجاري كه در فرايند خريد مشاركت دارند مورد توجه قرار مي گيرند0حمايت علمي براي روابط پيشنهاد شده بر اساس رشته اي از مطالعات صورت گرفته كه اين مطالعات بر اساس مصاحبه با مديران 10واحد استراتژيك تجاري يك سازمان خدمات جهاني مي باشد0بر اساس اين مطالعات چندين معني ضمني ارائه شده است0
مقدمه
كريس- تحليل گر پژوهش بازاريابي كه به تازگي در سازمان استخدام شده بود- براي دفتر كار خود نياز به كامپيوتر و چاپگر داشت0به همين دليل سفارش خريد يك سيستم را به بخش خريد سازمان ارائه داد0بعد از گذشت 2هفته كامپيوتر خريداري شد اما خريداري چاپگر را به زماني موكول كردند كه تقاضاي خريد چاپگر به حدي برسد كه بتوانند تخفيف عمده اي را دريافت نمايند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به كريس تحويل داده شد0بخش خريد تخفيف قابل ملاحظه اي را بابت سفارش چاپگر دريافت كرد0اما بخش خريد ضرر بهره وري كريس را در خلال اين 6هفته در نظر نگرفت0
INTRODUCTION 
Chris,  a newly hired marketing  research analyst  in  the or- 
ganization,  needed  a  computer and  printer  for  the  office. 
Chris  ordered  a  system  following purchasing  department 
procedures.  Purchasing  processed  the  order  for  the  com- 
puter that arrived in 2 weeks, but held up the order for Chris's 
printer until enough printers were needed by the organiza- 
tion  to get  a  quantity  discount.  Six weeks  after  the  order 
was placed, Chris received  the printer. Purchasing received 
a quantity discount for  the organization's printer order. What 
purchasing did not consider was the productivity  loss to Chris 
during  the 6  weeks of not  having  a  printer. 
example,  there  is  a  lot more  to  purchasing  a  product  or 
service  than  cost. 
The  questions  are:  (1) when  are  cost  factors more  im- 
portant  than  total  cycle times and  (2) when  is  it possible 
to  integrate specific purchase orders  in a cross-functional 
manner  in the process? To answer  these questions, organiza- 
tional  learning is proposed in this  study as the key to suc- 
cess in the fast cycle  time purchasing environment. In learn- 
ing organizations,  ideas and solutions come from everyone 
in  the  organization,  no  matter  what  their  function,  job 
descriptions,  or  locations.  The organization  taps  into  the 
cumulative knowledge  of  its entire value chain, internal and 
external  sources  included,  to  be market-  and  customer- 
 
تعداد 35 صفحه کاملا مرتب شده و ترجمه روان با متن انگلیسی 

پرداخت و دانلود

فایل مورد نظر را به محض پرداخت همین حالا می توانید دانلود کنید ، پرداخت اینترنتی توسط تمام کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.
درگاه بانک

بانک ملت

کليه کارت هاي عضو شتاب
مبلغ قابل پرداخت 1,450 تومان

تمامی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب امکان پرداخت اینترنتی را دارند.
پس از پرداخت و تکمیل مراحل خرید لینک دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.
برای پرداخت نیاز به شماره کارت بانک (شماره ی 16 رقمی روی کارت)، رمز دوم، کد cvv2 و تاریخ انقضا دارید که همه آنها به جز رمز دوم، روی کارت شما حک شده است. رمز دوم کارت خود را می توانید از شعبه یا دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود دریافت کنید.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

نام فایلحجم فایل
--بازاريابي-صنعتي.zip930.6k

تمامی حقوق این سایت متعلق به میهن پروژه می باشد.
تماس باما
خروجی اخرین مطالب